The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

27 Şubat 2009 Cuma

bi bar, iki insan

nina gitti..
artık evin duvarları şen kahkahalarla çınlamıyor
birinin peşinden ıslak mendille ağzını yüzünü silmek için koşturmam gerekmiyor
kendime kaldım yine
en düzensiz şekilde devam edebilirim yaşamıma
oh rahat rahat otururum evimde!
ama öyle olmuyor işte
meğer ne alışmışım o minik canavara
çıldırmamak için kendimi meşgul tutmam lazım
..................
2 makina çamaşır yıkayıp dolap diplerine kadar evi temizledim
yapacak bişi kalmayıncaya kadar oyalandım
baktım evde duramıyorum
duvarlar üstüme üstüme geliyo
dışarı attım kendimi
üstümü doğru düzgün giyinmemişim bile
istanbulun belkide en soğuk günü ve ben d-o-n-u-y-o-r-u-m
rezalet bi semtin köhne bi barında bi arkadaşımla buluştum
orda çalışıyor şimdilik
ama büyük hayalleri var
kimin yokki??
duymak istediği şeyleri söylüyorum ona
pek mutlu pek
o ise bana hiç de duymak istemediğim şeyleri söylüyor
hiç mutluyum hiç

aslında beni seviyor
ama sevmiyomuş gibi yapıyor
aslında onu sevmiyorum
ama seviyomuş gibi yapıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder