The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

4 Şubat 2009 Çarşamba

İzmir yaramış mı?

Song of my day - "you talk way too much" The Strokes

Annem "hadi Dubai'ye gidelim" dedi kahvaltıda. Bi an nooooluyoruz?! oldum. Tamam tahtalarında azıcık eksikler olduğunu alem biliyo ama kendi sınırlarını da zorlama anneciiiim :)
Ayşe Arman'a mı özendikki?
(daha yeni geldim bavulum nerdeyse kapıda duruyo yani dikkatinizi çekerim bu arada)
Yok sıcak bi yerlere gidelim istemiş
Çünkü İzmir'de diil Alaska'da yaşıyoruz (!)
(şu anda burada hava 20 derece falan)
Afalladım hakkaten..
Sonra aşağıladı annem beni
"Bi de kendine gezgin dersin, kıçını kaldıramıyosun daha"
Değişiktir annem, çatlaktır kendisi
Ben onu bööle de severim :)



not-bi süre daha nanik pardon manik olucam galiba neeeeyse Hayırlı Günler ;)

4 yorum:

  1. ay çok özendim gidesim geldiiii:)
    Manik misin sende:) Ben ilaçlarla falan bu ara dengede gibiyim:)mUck:)

    YanıtlaSil
  2. we love lithium :)
    haftaya gidiorz walla gel beklerim ;)

    YanıtlaSil
  3. ayşe arman'a mı özendik? :)

    YanıtlaSil