The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

10 Şubat 2009 Salı

S

Nedendir bilmem senle yaşadığımız günlerden kalan içtiğimiz son vodka şişesini hala saklıyomuşum.. Dellenip ev temizliğine girişince dip-köşe bi yerde çıktı karşıma. Gülümsetti beni (hani şu çok hoşuna giden hafif tebessümüm) Kısa da olsa gerçekten güzel günlerdi..
Vodka redbull olsun ama mutlaka redbull olsun :)
Geri dönüp bakınca sen hep çok iyiydin.. Nazik, sevecen, tatlı. Kötü olan bendim (yine!)
Sen çok uğraştın bişilerin olabilmesi için (belkide gereğinden fazla uğraştın, değmezdi bana)
Çabaladın ama ben olduramadım, beceremedim.
Belkide denemedim bile
Öyle vazgeçmişim ki kendimden
Senin nefes bile almana izin vermedim dünyamda..
Yinede şişeyle karşılaşınca seni görmek geldi içimden bi anda
Hem hala bana bi yemek borcun vardı (unutmadım!)
Bi kaç saniye sonra kendimi telefon numaranı tuşlarken buldum..


Seni yeniden görmek gerçekten iyi gelecek bana.. hissediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder