The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

4 Mart 2009 Çarşamba

bazen gitmek gerek

gelmeyecekmiş
mahalleden arkadaşlarıyla buluşması gerekiyomuş
ne zamandır görüşmemişlermiş
ama yarın tamamen benimmiş...
bi sor bakalım ben senin benim olmanı istiyomuyum?
göya akşam sende kalıcaktım sonra sabah bu sefer de sen bana kahvaltı hazirlicaktın
sen ağırlicaktın beni
akşamınada rakı balık yapıcaktık, en sevdiğimiz şeydi ya
küçük bi an için heyecanlandım ne giysem acaba diye telaş bile yaptım
sen deri ceketini giycektin biliyodum
onu çok beğendiğimi söylediğimden beri üzerinden çıkarmıyodun

kızıp kızmadığımı sorup duruyosun sürekli
kızmıyorum
gerçekten artık kim ne yaparsa yapsın etkilemiyor beni bunu farkediyorum
ruhsuzum, duygusuzum
her ne dersen de ben oyum işte
yarın gidiyorum
gitmek hep iyi gelir bana
uzaklaşmam gerek bi süre
sen ayrıntılarımı bilmiyosun tabi
sana göre kafa dağıtmaya gidiyorum
oysa ben kafamı bulmaya gidiyorum...


hoşçakal boşlukları doldurmaya çalışan adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder