The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

22 Mart 2009 Pazar

what doesn't kill u only makes u stronger

öncelerde zorlandım evet ama ayağa kalkabildikten sonra
herşey daha kolaylaştı
kalktım, sırtımdaki bıçakları çıkardım
başta biraz sendeledim ama
bu hayatımdaki ilk düşüş veya
düştükten sonraki ilk ayağa kakış değildi..
daha çok düşülüp kalkılacaktı
biliyodum
yavaşça yürümeye başladım
bu sefer kaçma planları yapmıyodum
ilk defa belkide savaş için hazırlanıyodum
yalan arayışlardan vazgeçtim
kendim oldum
benliğimi terketmedim, çabaladım
her sabah zavallı bedenimi yataktan söktüm
susup gülümsemedim
ilk defa herkese, herşeye tahammül etmeye uğraşmadığımı farkettim
asla doymak bilmeyen aç çakalları beslemek için
ruhumu satmadım
bu sefer umursamadım
isteyen istediğini düşünebilir dedim
delirmiş olabilirim, zaten deli olabilirim, deliyim evet
şimdi gülen çakallara sorarım
şaka ne?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder