The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

13 Mart 2009 Cuma

eksik kısa cümleler

cümlelerim yarım kalıyor
dinlemek istemiyosun anlamak da
artık öyle hissetmiyosun
artık öyle düşünmüyosun hakkımda
biliyorum
seni tanımadığımı farkediyorum
kendini ve yarattığın herşeyi gizlemeye başladın
artık sözcüklerimiz çok farklı
bi çok açıdan anlamsız hatta
hayır ben değişmedim
değişen sensin..
bakmak istemiyosun görmekte
belki de kabullenemiyosun
bazen insan sadece bi hayale kapılır işte
onun peşinden gider
hayal gerçeğinden daha güzel, daha farklı gelir
hayal yok olduğu anda
herşey o hayalle birlikte sona erer bi anda
biliyorum..
söyleyecek fazla bişeyim yok
eksik kısa cümlelerim var sadece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder