The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

10 Mart 2009 Salı

benimle kal

geCelerdir geziyorum şehri
gündüzlerdir sokakları Caddeleri bir bir yeniden keşfediyorum
bazılarının yüzleri tanıdık
ah ben bu sokakta sarhoş bi şekilde şarkı sölemiştim diyorum
ya da bi diğerinde köpekleri sevdiğimi hatırlıyorum
ışıklarına hayranımdır hep
enerjisine, dişiliğine

severim buraları, kendimi şehrin ateşine bırakırım
bu geCe belkide başka bişiye ihtiyaCım vardı ama
belki biraz sevgi belki biraz sıCaklık
belkide biraz yalnızlığımı paylaşmak
eski bi dostu gördüm
eski diyorum ama aslında yeni bi dost
öyle bi dost ki eskilerden daha öte geliyo bana

ve bu geCe sokaklara ihtiyaCım olmadığını farkettim
kendimi şehirde kaybetmeye de
paristeyim, dünyada olunabileCek en muhteşem yerde ama
bu geCe sadeCe bi bilgisayar ekranındaydı aradığım herşey..




o ya farkında değildi ya da anlam veremiyordu
belkide gerçekten gitmesi gerekiyordu
oysa ben ona beni bu akşam yalnız bırakmaması için yalvarıyodum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder