The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

18 Mayıs 2011 Çarşamba

why

içini açarsan birşey olmaz dediler
içini bi kere birine açarsan o seni kucaklar dediler
evet sarıldı bikaç kere...

biz asla olamayız dedim
nedenim vardı
nedenlerim vardı
öncelikle benim buz tutmuş kalbim vardı
buz kırıcılarıya deşilmiş yüreğim vardı
ben iyi değildim
sen iyi olmayan biriyle yapamazdın

şişelerce şarap bitirdik...
doymadık devam etmek istedim
gel benimle dedim
çooook çooooook uzaklara gidelim
biz olalım demek istedim
diyemem biliyorum.

uzak durmanı istedim durmadın evet
duramadın biliyorum
ama gelmedin de
gelemezdin
kovdum seni defol git dedim
ah sana ne kadar ihtiyacım olduğunu söyleyebilseydim keşke
ah içimi dökebilseydim bi kere
ama dedim yaa
ben kalpsiz olmak için eğitildim
şimdi sen istediğin kadar benim elimi tutmaya çalış
benim ellerim yok edilmiş
dokunmayı bile bilmiyorlar..

biz asla olamazdık..

5 yorum:

  1. Başına gelecekleri bile bile içini açıp, olacakları görmek ve öğrenmek tutkusuna kapıldın. İçini açman sonunda, soruların da yanıtlanması anlamına gelecekti. İçini açmayı çoğu kez istemişsindir ama, onun düğümünü asıl gerçek kahramanın çözecektir.Bence her zaman için kapıyı açmak ve birlikte olabileceğin kişi ile yani kapının ardındakiyle kucaklaşmak, kalpsizliğin sonu olacaktır, sevgili Lia.

    YanıtlaSil
  2. koşulsuz olmak istiyor yürek, sonuçlarını beden yaşadığı için hiç karşı durmuyor beyin. Arada en özgürleri "ruh" sıkışıyor, sıkışıyor, sıkışıyor...

    YanıtlaSil
  3. way vay vay.. çok hoş...
    selamlar.
    akrep

    YanıtlaSil
  4. hep çok olmak isterken yok oluyoruz, ne ironi ama:)


    gönlünüzce kalın

    YanıtlaSil
  5. açsam neye yarar kapasam kime fayda.. ikilemler.. ilgili bi kişi karakter analizimi yaptı kendi çapında "elini taşın altına koymayanlardanmışım"

    YanıtlaSil