The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

14 Nisan 2009 Salı

bugün

Biliyordum.. biliyordum işte.. Bugün muhakkak bişi yapıp beni altüst edeceğini biliyordum. Aslında ben ağzıma sıçan bi telefon bekliyordum ama. Sen 2 satırlık bi yazıyla beni mahvettin bile. Evet alışamıyorum. Diğerleri, sevgili olabiliyor, fuckbuddy olabiliyor, oldukça önemli ya da hiçbir anlamı olmayan abidik insanlar olabiliyorlar ama senin gibi dost olamıyorlar. Bi espri yapıyorum sen şıp diye anlarsın biliyorum ama onlar boş boş suratıma bakıyorlar. Bugünü ertelemek için bütün gün uyudum. Kendimi herhangi birinin kollarına atıp acıyı bastırmak istedim. Yapamadım.
Lütfen daha fazla beynimle oynama.



Doğumgünümüz kutlu olsun

sana duyulan özlem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder