The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

27 Ocak 2009 Salı

olmak


Hangi maskeyi takarsam takıyim aynaya her baktığımda gördüğüm tek şey terkedilmiş ruhumdu. Fakat ayna gerçekleri sadece bana gösterebiliyodu. Benden başka kimse görmüyor, bilmiyordu. Başlarda eğlenceli bi oyundu hayat... Kendi sahnemde oyunlarımı kendime göre oynuyordum. Başrolde hep ben vardım.
Ardından acımasız kurallarla dolu bi kumara, en sonundaysa kalabalıklar içindeki büyük yalnızlıklara dönüştü herşey. Başta ben bilmelerini istemediğim için onlar bilmiyordu. Sonrasında suratlarına gerçekleri haykırsamda anlamadılar...
Sırf birilerine, bi yerlere ait olmak için doğru yerine yanlışı, gerçek yerine yalanı seçtim. Evet ait oldum ama MUTLU OLMADIM..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder