The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself...

Nietzsche

27 Temmuz 2010 Salı

temyiz

evet sınırlara karşı anarşik bi yapım var
iyi niyetli bi insan olduğumu da hiç bi zaman savunmadım
fakat..
hayatta yalnızsanız eğer
sırtınızı yaslayabilceğiniz pek fazla bişiye sahip degilseniz
bazı kurallar gereklidir
kurallar demisken de onları çok net belirleyin
karşınıza çıkan ilk ikilemde kuralları yerle bir edecekseniz
hani özbenlik hani emege saygı derim
hadi kendi kurallarınızı yıkacak kadar bile umursamazsanızda
başka insanların hayatlarına saygı gösterin
beyinlerini küçücük bi kutunun içine sıkıştırmış
körü körüne tüm renklerden vazgeçip
yalnızca "siyah-beyaz" olmuşsalar da müdahale etmeyin
bırakın onlar da sınırlarında amaçsızca mutlu olsunlar
amerikayı yeniden keşfedip önlerine sunarsanız afallarlar çünkü

sonuç olarak üzgünüm, terbiyesizim, hatta
hadi söyleyeyim de için rahatlasın
orospunun tekiyim..
sevgiline istemeden eflatunları-yeşilleri gösterdim
yapmamalıydım belki ona hiç selam bile vermemeliydim
ama bi kere yoldan çıkılınca geriye dönemedik
dönmek istedik inan denedik
birbirimizden uzak duramadık..
biz yanlış yaptık kuralları biz bozduk
aşkı memnu dizi seti gibi değildi hiçbir şey
birbirimize her baktığımızda pişmanlık duyduk
kendimizden nefret ettik
ama her yasak gibi bedenlerimize söz geçiremedik
beyinlerimiz "yanlış-kötü-iğrenç" diye haykırırken
tüm doğruların içine ettik tüm kuralları hiçe saydık
sürekli yalanlara sığındık
ve her yalan gibi bi gün herşey ortaya çıktığında
ödenen bedeller büyüktü
kendini kötü hissetme çünkü kötü olan sen değilsin
aşk diye ucuz palavralara sığınmak istemiyorum
zaten sığınacak bi haltım olmadığının da farkındayım

ama keşke geri dönme şansım olsaydı,
keşke tüm bunları yapmayabilseydim..

3 yorum:

  1. o güzelim karanlıklardan sonra keşke ile bitmemeliydi bu yazı...bu tavır..bu duruş...

    ''bırakın onlar da sınırlarında amaçsızca mutlu olsunlar''

    YanıtlaSil
  2. daha iyi bi insan olabilmek için keşkelere sığınmak işte.. bak ben kötülük ettim ama keşke yapmasaydım.. pişman da olmasak şeytandan ne farkımız kalır..

    YanıtlaSil